Abych se mohla naplno věnovat svým klientům v závěru roku 2024, nové dlouhodobé a jednorázové spolupráce navazuji až od února 2025. Chcete konzultaci, nebo mentoring? Na ty ještě kapacita zbývá, tak se nebojte ozvat. Děkuji moc za pochopení a přeji krásné dny.
Potřebujete jednorázově poradit, projít reklamy nebo najít chybu v nastavení? Máte k reklamám nebo sociálním sítím jakýkoli dotaz? Pak je konzultace to pravé pro vás.
Poradím vám, jak reklamní kampaně správně nastavit. Projdeme spolu vaši reklamu nebo obsah. Probereme, jaké sítě pro vás budou nejlepší a jak s nimi efektivně pracovat.
Konzultace standardně probíhají online. Jedna konzultace trvá 60minut
Získejte jistotu, že se vaše reklama zobrazuje těm správným lidem ve správný čas.
Nechci, abyste vyhazovali peníze oknem. Kampaň proto nejen vytvořím a spustím, ale také kontroluji její výsledky. Vyhodnocuji důležitá data a pak dělám úpravy, aby reklama fungovala ještě lépe.
Jak bude naše spolupráce probíhat?
Začneme úvodním hovorem, kde si řekneme, co přesně potřebujete. Navrhneme jednotlivé aktivity, se kterými vám můžu pomoct. Nastavíme si krátkodobé cíle a pustíme se do práce.
Na základě domluveného počtu hodin rozvrhnu práci pro daný měsíc.
Do týdne po skončení měsíce ode mě dostanete zhodnocení, ve kterém shrnu, na co jsme se ten měsíc soustředili, jak se nám dařilo a co nás čeká dál.
Kolik to bude stát?
od 11 900 Kč / měsíčně
Při úvodním hovoru si domluvíme, kolik hodin měsíčně budu na vašich kampaních pracovat. Minimum je 7 hodin měsíčně a hodina stojí 1 700 Kč.
Můžeme spolupracovat i v hodinové sazbě, zde stojí každá započatá hodina 2 200 Kč.
Co potřebuji od vás? Komunikaci a aktivitu. Bez toho bude moje práce vždy jen poloviční. A jak si to představit?
Poprosím vás, abyste mě v předstihu informovali o chystaných novinkách, akcích nebo změnách. Budeme tak mít čas se na ně připravit, ušetříme si spoustu stresu a dáme větší prostor kreativním procesům.
Jednorázová kampaň na Facebooku (Meta) nebo Instagramu
Nechte si nastavit jednorázovou reklamu, která bude doopravdy fungovat.
Plánujete jednorázovou kampaň? Nebo zatím do reklamy neinvestujete tolik, že byste zvažovali dlouhodobější spolupráci, ale chcete mít kampaň nastavenou správně? Ráda vám s tím pomůžu.
Jak to bude probíhat?
Krátce si zavoláme a probereme účel reklamy, rozpočet, cílovou skupinu a další klíčové faktory.
Připravím texty, rozvrhnu rozpočet a doladím s vámi grafiku. Mezitím zkontroluji nastavení Business Manageru.
Reklamu nastavím a společně budeme sledovat, jaké výsledky přináší.
Podle výsledků ji budeme v průběhu dál upravovat.
Po skončení kampaně dostanete kompletní shrnutí.
Kolik to bude stát?
od 15 400 Kč / kampaň
Práce na kampani nepřekročí 7 hodin.
Pokud práce na kampani zabere víc než 7 hodin, pak práci účtuji v sazbě 2 200 Kč za 1 hodinu.
Chcete se ponořit do světa sociálních sítí a získat při práci s nimi jistotu? Potom je pro vás ideální mentoring.
Mentoring vám ušiju na míru. Po výběru balíčku si domluvíme první hodinu, kde si na úvod řekneme, co konkrétně by vás zajímalo, a hned se do toho pustíme.
Rozvrh přizpůsobíme vašim časovým možnostem. Můžeme se slyšet několikrát týdně, ale i jednou za dva týdny. Optimální je hodina týdně. Je nejlepší, když si to, co se naučíte, rovnou vyzkoušíte v praxi. Při další hodině si pak zodpovíme otázky, které vám při tom vyvstanou.
Součástí každé hodiny je úkol, kterým si zopakujete, co jste se při poslední hodině naučili. Až skončíme, můžete rovnou samostatně pracovat.
Nevíte, kolik hodin by pro vás bylo ideální? Žádný problém. Napište mi a přijdeme na to spolu.
Mentoring probíhá online.
Kolik to bude stát?
3 hodiny
5 hodin
10 hodin
3 600 Kč
1 hodina = 1 200 Kč
5 500 Kč
1 hodina = 1 100 Kč
10 000 Kč
1 hodina = 1 000 Kč
Kolik to bude stát?
U jednotlivých balíčků najdete odhad, co v daném časovém rozsahu můžeme stihnout.
Nejoblíbenější
5 hodin
Během 5 hodin se seznámíte se sociálními sítěmi a detailně poznáte prostředí Business Manageru. Taky si zkusíte nastavit jednoduchou reklamu a zhodnotit ji.
11 000 Kč
1 h = 2 200 Kč
10 hodin
Chcete se naučit nad tvorbou obsahu a reklam hlouběji přemýšlet? Chcete dobře rozumět tomu, co můžete vyčíst z výsledků kampaní? Zvolte mentoring v rozsahu 10 hodin. Po jeho skončení dokážete tvořit a vyhodnocovat i rozsáhlejší kampaně.
Nejčastěji pracuji s reklamou pro český a slovenský trh, ale aktuálně mám zkušenost i s trhem švýcarským, německým, rakouským, britským a irským.
Kolik je dobré pro začátek do reklamy investovat?
Mezi kolegy už jsem zaslechla názor, že alespoň 50 000 Kč měsíčně. Souhlasím, že v takovém případě je možné jednotlivá publika a kreativy rychleji testovat a dost pravděpodobně se můžete rychleji dostat do zisku z reklam. Není to ale automatické, protože prodeje nezávisí jen na dobré reklamě. V první řadě jde o kvalitu produktů, strukturu webu atd.
Nicméně pokud nemáte obrovské obraty, těžko můžete investovat takové peníze do jednoho reklamního kanálu. A já si myslím, že s reklamou je dobré v první řadě vůbec začít.
Minimum, které bych pro začátek doporučovala, pokud opravdu víc peněz investovat nemůžete, je 5 000 Kč na měsíc. To znamená při 30 dnech 170 Kč na den.
Pracujete i pro zahraniční klienty?
Ano, pracuji. Spolupráce může probíhat kromě češtiny také v angličtině a němčině.
Než spolu začneme spolupracovat, garantujete mi budoucí výsledky?
Ne, tak to bohužel nefunguje. A pokud vám někdo tvrdí opak, začala bych být ostražitá.
Určitě si spolu vytyčíme postup a stanovíme krátkodobé a střednědobé cíle. Než s vámi ale začnu spolupracovat a zjistím do hloubky, jak váš byznys funguje a jak na vaše produkty/služby reagují zákazníci, tak vám nebudu nic slibovat.
Reklama pomůže dostat dobré produkty ke správným lidem, ale pokud je v rámci podnikání něco špatně nastavené a zákazníci produkty/služby nenakupují, ani nejlepší reklama to nespasí. Možná krátkodobě, z dlouhodobého hlediska si o tom dovolím pochybovat.
Něco vám ale slíbit můžu. Práci pro vás se budu věnovat naplno, a pokud nebudeme dosahovat vytyčených cílů, budu pátrat, proč to tak je.
Reklama a vlastně celé podnikání také úzce souvisí s aktuální ekonomickou situací a s dalšími makro- a mikroekonomickými faktory, které nedokážeme pokaždé ovlivnit.
Když se tedy prodeje nedaří, je potřeba se zaměřit nejen na výkon reklam a produktů, ale také na ekonomickou a politickou situaci a samozřejmě i na konkurenci.
Konzultace
Proč konzultace probíhají primárně online?
Důvody jsou dva. Zaprvé, při konzultacích mi často necháváte nahlédnout do svých systémů a k tomu jsou online hovory a sdílení obrazovky lepší. Tísnit se při osobním setkání u jednoho počítače není úplně komfortní.
Zadruhé, díky práci online nemusím být na jednom místě. Toho se snažím využívat a často pracuji ze zahraničí.
Mentoring
Proč si vybrat mentoring?
Na rozdíl od veřejného webináře nebo školení, které nereaguje na vaši konkrétní situaci, se mentoring přizpůsobí vašim aktuálním znalostem.
Hodiny se díky tomu dají využít na maximum. Poznáte a vyzkoušíte si nové věci, které vám při vaší práci pomůžou.
A když při samostatném procvičování narazíte na nové souvislosti nebo na nestandardní problém, můžete se následující hodinu na cokoli zeptat a vyřešíme to společně.
Je možné si mentoring zaplatit i pro vícečlenný tým?
Ano, je. Ceny pro vícečlenné týmy jsou 14 000 Kč (1 hodina = 2 800 Kč) za balíček s 5 hodinami a 24 000 Kč (1 hodina = 2 400 Kč) za balíček s 10 hodinami.
Jak dlouho můžu hodiny využívat?
Hodiny v zakoupeném balíčku je potřeba využít do 10 měsíců od vystavení faktury.
Děláte i školení pro firmy?
Ano, firemní školení připravuji na základě individuálních poptávek. Nebojte se napsat, domluvíme spolu rozsah, konkrétní tematický záběr a také datum a cenu takového školení. Cena se odvíjí od počtu lidí, rozsahu a časové náročnosti.
Obecné
Je možné kombinovat víc služeb?
Určitě ano. Stačí, když mi v poptávkovém formuláři nastíníte svoji představu, a po vzájemné domluvě vám ušijeme službu na míru.
Řada klientů si nejdřív zaplatí konzultaci, kde probereme, jaké možnosti v rámci sociálních sítí mají, a na základě výstupů z konzultace mě pak osloví k dlouhodobé spolupráci.