Dlouhodobá tvorba a správa Facebook reklam

Máte skvělé produkty, službu nebo projekt a chcete, aby se o nich vědělo? Společně vymyslíme, jak na to. Vytvoříme reklamní strategii a já se kompletně postarám o její realizaci a dlouhodobou správu Facebook reklam.

Od vás budu potřebovat jediné: průběžné zprávy o tom, co se ve vašem byznysu děje, aby byly vaše reklamy na Facebooku pořád aktuální. Všechno ostatní můžete pustit z hlavy.

Chci reklamu bez starostí

Proč se dlouhodobá správa reklam na Facebooku vyplatí

  • Prostor pro růst: Díky dlouhodobé správě Facebook reklam se můžete v reklamě kontinuálně posouvat a vydělávat víc peněz.
  • Stabilnější výsledky: Než se najdou ideální typy kampaní a cílová skupina, nějakou dobu to trvá. Zároveň je potřeba čas k nasbírání dat, díky kterým dokáže algoritmus rychleji dodávat požadované výsledky.
  • Lepší plánování: Každý měsíc víte, jaké náklady budou s mojí prací spojené, a já vím, kolik času vám můžu věnovat.
  • Extra kampaně: Po základním nastavení Business Manageru a prvních dlouhodobějších kampaních můžeme začít vymýšlet specializované reklamy pro určité události (pro e-shop jsou to nejčastěji slevové akce, pro B2B webináře).
  • Budování značky: Dlouhodobá správa Facebook reklam nám dává prostor zvyšovat povědomí o vaší značce. Konkurence v mnoha oborech je velká, a proto by o vás potenciální klienti měli ideálně vědět ještě před tím, než budou vaše služby potřebovat.

    Pokud si chcete spolupráci nejdřív otestovat, pojďme začít s jednorázovou reklamní kampaní na Facebooku.
Chci s vámi spolupracovat
kateřina merleová co dělám konzultace sociální sítě

Jak probíhá dlouhodobá správa FB reklam

kateřina merleová co dělám konzultace sociální sítě
  • Pošlete mi poptávku, ve které napíšete, co aktuálně řešíte a jakou máte představu.
  • Domluvíme si úvodní 20minutový online hovor. Uvidíme, jestli jsme si navzájem sympatičtí a jestli se to, co hledáte, a to, co já nabízím, opravdu potkává. Pokud ano, máme napůl vyhráno. 
  • Po hovoru vám pošlu krátký dokument, ve kterém shrnu, na čem jsme se domluvili.
  • Ve chvíli, kdy si jeho obsah potvrdíme, začínáme spolupracovat.
Poslat poptávku

Moje odměna a váš rozpočet na Facebookovou reklamu

Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:

  • obor, ve kterém působíte
  • předpokládané množství kampaní
  • měsíční rozpočet, který půjde přímo do reklamy

Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.

Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.

Chci spolupracovat
kateřina merleová co dělám konzultace sociální sítě

Co spoluprací se mnou získáte

kateřina merleová co dělám konzultace sociální sítě
  • Náhled na vaše podnikání. Mám přesah - nejsem ponořená jen v samotné reklamě. Pokud něco nefunguje, dívám se nejen do reklam, ale také na web a obecně na nastavení vašeho byznysu.
  • Doporučení specialistů. Světem marketingu už proplouvám nějaký ten pátek a za tu dobu jsem poznala řadu šikovných profíků. Pokud uvidím, že by vašemu projektu mohli pomoci, ráda vám je doporučím.
  • Možnost volby. Nehádám se s vámi. K reklamě a oblastem marketingu, kterým rozumím, vám pokaždé ráda řeknu svůj expertní názor založený na zkušenostech z praxe. Vždycky mi přitom půjde hlavně o vás a vaše podnikání. Finální rozhodnutí ale zůstává na vás.
  • Systematičnost a proaktivitu. Vaše reklamy budu pravidelně kontrolovat. Budu přicházet s novými nápady. Do vašich sociálních sítí a reklamy vám pomůžu vnést větší pořádek.

Reference na dlouhodobou správu reklam

Na spolupráci s Katkou si cením jejího profesionálního přístupu, rychlé komunikace a velkého přehledu znalostí v oboru. Vím, že se na ni mohu spolehnout a reklamy jsou tak v těch nejlepších rukou. Já se tak můžu s klidem soustředit na další zlepšování a vývoj Arthura. Kdykoliv je potřeba něco vyřešit vždy reaguje pohotově. Nejednou se také ukázalo, že pokud mi něco doporučí, nešlápnu vedle, pokud dané doporučení budu následovat. Spolupráci mohu v každém případě doporučit.

Kateřina nám hodně pomohla se správou placených kampaní na sociálních sítích, které výrazně zvýšily návštěvnost i poptávky po našich B2B službách. Vedle výsledků oceňuji i proklientský přístup, kdy sama přicházela s návrhy, jak přealokovávat budgety do jiných kanálů i za cenu, že tím sama přišla o rozpočtový prostor na testování v social media kampaních.

Kateřina má skvělou intuici navnímat, co konkrétní klient potřebuje ke své práci na sociálních sítích. Umí poradit technicky, ale také empaticky, aby bylo klientovo poselství na sociálních sítích v rovnováze s dáváním i přijímáním.

Kateřina mi pomáhala spustit první reklamy na Facebooku. Její instrukce byli jasné a podrobně vysvětlovala, proč to tak funguje. Bylo vidět, že jí opravdu záleží na tom mi pomoci. Což bylo také vidět na tom, jak přizpůsobovala naše setkání na míru mým potřebám. S výsledky jsem spokojen a mám i nahrané záznamy, abych se k tomu mohl vracet.

Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.

Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti.

Přečtěte si, co o spolupráci se mnou říkají další klienti.
Další reference

Cena dlouhodobé spolupráce 

Fixní sazba

od 10 500 Kč měsíčně

Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.

Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.

Co to pro vás znamená?

  • Jistotu. Předem víte, kolik zaplatíte, a zároveň víte, že na vás v tom měsíci mám vyhrazený čas.
  • Závazek. Pokud se i přes mou proaktivitu nepodaří daný počet hodin v měsíci vyčerpat, částka na faktuře zůstane stejná.

V základní sazbě (10 500 Kč/měs.) se skrývá přibližně 7 hodin práce. Konkrétně:

  • pravidelné kontroly reklam
  • navrhování nových reklam
  • spouštění nových reklam
  • úprava stávajících reklam
  • vyhodnocování reklam
  • e-mailová komunikace
  • projektové hovory
  • aktualizace nastavení
  • komunikace s podporou, pokud je to potřeba
  • písemné měsíční zhodnocení* nebo projektový hovor – podle toho, co vám vyhovuje

* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.

Kdy pro vás bude fixní sazba výhodná?

  • Máte rozjetý e-shop, kde se neustále něco dělá, a očekáváte od specialisty pravidelnou proaktivitu.
  • Jste B2B firma s většími rozpočty na reklamu a chcete růst.

Kolik hodin práce bude potřeba?

Jaký je váš přímý rozpočet na reklamu?

Jakou fixní sazbu zvolit?

Cena

do 10 000 Kč
11 900 Kč (7 hodin práce)
2 800 Kč*
10 000–20 000 Kč
17 000 Kč (10 hodin práce)
2 800 Kč*
přes 20 000 Kč
22 100 Kč (13 hodin práce)
2 800 Kč*

Hodinová sazba

2 200 Kč/hodina*

Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě. 

Proč je hodinovka v přepočtu dražší než fixní částka?

Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.

Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.

Co všechno se počítá do hodinové sazby:

  • pravidelné kontroly reklam
  • navrhování nových reklam
  • spuštění nových reklam
  • úprava stávajících reklam
  • vyhodnocování reklam
  • e-mailová komunikace
  • komunikace v některé z interních aplikací (Asana, Freelo, Trello atd.)
  • projektové hovory
  • aktualizace nastavení
  • komunikace s podporou, pokud je to potřeba

Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.

* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.

Kdy pro vás bude hodinová sazba výhodná?

  • Jste malinký e-shop, který investuje do reklamy do 5 000 Kč měsíčně. Tím pádem máte práci třeba jen na 3–5 hodin měsíčně.
  • Chcete někoho, kdo udělá, co je potřeba, ale nebude se snažit si práci hledat za každou cenu.
  • Nebo prostě rádi platíte čistě za odvedenou práci.

Než začneme spolupracovat

Jak pracuji?

Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:

  • Pracuji přes týden, víkendy mám vyhrazené na odpočinek.
  • Na e-maily vám ráda odpovím v pondělí až čtvrtek mezi 8. a 16. hodinou. V pátek se vzdělávám, abych vám mohla nabídnout to nejlepší know-how.
  • Komunikuji s vámi prostřednictvím e-mailu a domluvených online hovorů.

Jak je to s fakturací?

  • Fakturu vystavuji vždycky 1. den v následujícím měsíci. Čili pokud je 1. září, vygeneruje se vám a automaticky doručí faktura za srpen.
  • Splatnost faktur je 14 dní.
  • Nejsem plátce DPH.

Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.

Kateřina Merleová

Kdy jsem parťák pro vás

  • Když hledáte někoho proaktivního, kdo přichází s novými nápady a upozorní vás na to, co je možné zlepšit.
  • Když chcete někoho, kdo má 5+ let zkušeností v oblasti marketingu.
  • Když chcete někoho s širším záběrem. (Mám vystudovanou technicky zaměřenou vysokou školu, takže vám přinesu přesah nad rámec marketingu a reklamy jako takové.)
  • Když chcete někoho, kdo jenom „nekliká reklamy“, ale přemýšlí o tom, co by v rámci vašeho byznysu dávalo smysl.
  • Když potřebujete podpořit i další složky online i offline marketingu. (Poradím vám, kdo se na to nejlíp hodí.)
  • Když ctíte víkendy.
  • Když pro vás „dovolená“ není sprosté slovo.
  • Když vám vyhovuje, že spolu budeme komunikovat e-mailem a při domluvených schůzkách přes Google Meet.

Kdy nejsem parťák pro vás

  • Když svojí prací žijete natolik, že od lidí, kteří s vámi spolupracují, očekáváte ideálně dostupnost 24/7. Pokud vás práce tolik baví, je to skvělé. Já ale občas ráda na práci nemyslím a třeba i nic nedělám.
  • Když radši voláte na mobil, než píšete e-mail. Já to mám přesně naopak, a proto na mě moji klienti nemají číslo. Pomáhá mi to oddělit pracovní svět od toho osobního.

S kým pracuji a koho vám můžu doporučit

Bára Procházková
grafička
Bára se specializuje jak na online grafiku, tak na obalové materiály a vykouzlí vám i celou vizuální identitu.
Hledáte někoho, kdo vám bude vytvářet kvalitní obsah na sítě nebo psát newslettery pro klienty ve vaší databázi? Pak vám můžu vřele doporučit Borise.
Dalibor Behún
copywriter
Hledáte někoho, kdo vám bude vytvářet kvalitní obsah na sítě nebo psát newslettery pro klienty ve vaší databázi? Pak vám můžu vřele doporučit Borise.
Tomáš Faltejsek
PPC specialista
Hledáte někoho, kdo vám bude vytvářet kvalitní obsah na sítě nebo psát newslettery pro klienty ve vaší databázi? Pak vám můžu vřele doporučit Borise.
Napište mi
Kontaktní formulář

Časté dotazy

Tvorba a správa reklam

S reklamou pro které trhy máte zkušenost?

Nejčastěji pracuji s reklamou pro český a slovenský trh, ale aktuálně mám zkušenost i s trhem švýcarským, německým, rakouským, britským a irským.

Kolik je dobré pro začátek do reklamy investovat?

Mezi kolegy už jsem zaslechla názor, že alespoň 50 000 Kč měsíčně. Souhlasím, že v takovém případě je možné jednotlivá publika a kreativy rychleji testovat a dost pravděpodobně se můžete rychleji dostat do zisku z reklam. Není to ale automatické, protože prodeje nezávisí jen na dobré reklamě. V první řadě jde o kvalitu produktů, strukturu webu atd.

Nicméně pokud nemáte obrovské obraty, těžko můžete investovat takové peníze do jednoho reklamního kanálu. A já si myslím, že s reklamou je dobré v první řadě vůbec začít.

Minimum, které bych pro začátek doporučovala, pokud opravdu víc peněz investovat nemůžete, je 5 000 Kč na měsíc. To znamená při 30 dnech 170 Kč na den.

Pracujete i pro zahraniční klienty?

Ano, pracuji. Spolupráce může probíhat kromě češtiny také v angličtině a němčině.

Než spolu začneme spolupracovat, garantujete mi budoucí výsledky?

Ne, tak to bohužel nefunguje. A pokud vám někdo tvrdí opak, začala bych být ostražitá.

Určitě si spolu vytyčíme postup a stanovíme krátkodobé a střednědobé cíle. Než s vámi ale začnu spolupracovat a zjistím do hloubky, jak váš byznys funguje a jak na vaše produkty/služby reagují zákazníci, tak vám nebudu nic slibovat.

Reklama pomůže dostat dobré produkty ke správným lidem, ale pokud je v rámci podnikání něco špatně nastavené a zákazníci produkty/služby nenakupují, ani nejlepší reklama to nespasí. Možná krátkodobě, z dlouhodobého hlediska si o tom dovolím pochybovat.

Něco vám ale slíbit můžu. Práci pro vás se budu věnovat naplno, a pokud nebudeme dosahovat vytyčených cílů, budu pátrat, proč to tak je.

Reklama a vlastně celé podnikání také úzce souvisí s aktuální ekonomickou situací a s dalšími makro- a mikroekonomickými faktory, které nedokážeme pokaždé ovlivnit.

Když se tedy prodeje nedaří, je potřeba se zaměřit nejen na výkon reklam a produktů, ale také na ekonomickou a politickou situaci a samozřejmě i na konkurenci.

Konzultace

Proč konzultace probíhají primárně online?

Důvody jsou dva. Zaprvé, při konzultacích mi často necháváte nahlédnout do svých systémů a k tomu jsou online hovory a sdílení obrazovky lepší. Tísnit se při osobním setkání u jednoho počítače není úplně komfortní.

Zadruhé, díky práci online nemusím být na jednom místě. Toho se snažím využívat a často pracuji ze zahraničí.

Mentoring

Proč si vybrat mentoring?

Na rozdíl od veřejného webináře nebo školení, které nereaguje na vaši konkrétní situaci, se mentoring přizpůsobí vašim aktuálním znalostem.

Hodiny se díky tomu dají využít na maximum. Poznáte a vyzkoušíte si nové věci, které vám při vaší práci pomůžou.

A když při samostatném procvičování narazíte na nové souvislosti nebo na nestandardní problém, můžete se následující hodinu na cokoli zeptat a vyřešíme to společně.

Je možné si mentoring zaplatit i pro vícečlenný tým?

Ano, je. Ceny pro vícečlenné týmy jsou 14 000 Kč (1 hodina = 2 800 Kč) za balíček s 5 hodinami a 24 000 Kč (1 hodina = 2 400 Kč) za balíček s 10 hodinami.

Jak dlouho můžu hodiny využívat?

Hodiny v zakoupeném balíčku je potřeba využít do 10 měsíců od vystavení faktury.

Děláte i školení pro firmy?

Ano, firemní školení připravuji na základě individuálních poptávek. Nebojte se napsat, domluvíme spolu rozsah, konkrétní tematický záběr a také datum a cenu takového školení. Cena se odvíjí od počtu lidí, rozsahu a časové náročnosti.

Obecné

Je možné kombinovat víc služeb?

Určitě ano. Stačí, když mi v poptávkovém formuláři nastíníte svoji představu, a po vzájemné domluvě vám ušijeme službu na míru.

Řada klientů si nejdřív zaplatí konzultaci, kde probereme, jaké možnosti v rámci sociálních sítí mají, a na základě výstupů z konzultace mě pak osloví k dlouhodobé spolupráci.
IČ: 0766644‍‍6 | Nejsem plátce DPH
Ví o mně na Magistrátu města České Budějovice
IČ: 0766644‍‍6 | Nejsem plátce DPH | Ví o mně na Magistrátu města České Budějovice
IČ: 0766644‍‍6 | Nejsem plátce DPH
Ví o mně na Magistrátu města České Budějovice
© Kateřina Merleová | Zásady ochrany osobních údajů
| web vytvořila Zuz
© Kateřina Merleová
Zásady ochrany osobních údajů

web vytvořila Zuz
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram