Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
Na spolupráci s Katkou si cením jejího profesionálního přístupu, rychlé komunikace a velkého přehledu znalostí v oboru. Vím, že se na ni mohu spolehnout a reklamy jsou tak v těch nejlepších rukou. Já se tak můžu s klidem soustředit na další zlepšování a vývoj Arthura. Kdykoliv je potřeba něco vyřešit vždy reaguje pohotově. Nejednou se také ukázalo, že pokud mi něco doporučí, nešlápnu vedle, pokud dané doporučení budu následovat. Spolupráci mohu v každém případě doporučit.
Kateřina nám hodně pomohla se správou placených kampaní na sociálních sítích, které výrazně zvýšily návštěvnost i poptávky po našich B2B službách. Vedle výsledků oceňuji i proklientský přístup, kdy sama přicházela s návrhy, jak přealokovávat budgety do jiných kanálů i za cenu, že tím sama přišla o rozpočtový prostor na testování v social media kampaních.
Kateřina má skvělou intuici navnímat, co konkrétní klient potřebuje ke své práci na sociálních sítích. Umí poradit technicky, ale také empaticky, aby bylo klientovo poselství na sociálních sítích v rovnováze s dáváním i přijímáním.
Kateřina mi pomáhala spustit první reklamy na Facebooku. Její instrukce byli jasné a podrobně vysvětlovala, proč to tak funguje. Bylo vidět, že jí opravdu záleží na tom mi pomoci. Což bylo také vidět na tom, jak přizpůsobovala naše setkání na míru mým potřebám. S výsledky jsem spokojen a mám i nahrané záznamy, abych se k tomu mohl vracet.
Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.
Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti.
od 10 500 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (10 500 Kč/měs.) se skrývá přibližně 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.