Ve chvíli, kdy si domluvíme datum a čas konzultace, pošlu vám do kalendáře pozvánku ke schůzce přes Google Meet. Pokud preferujete jiný nástroj, jako je MS Teams nebo Zoom, není to problém.
Také vás poprosím o zaslání fakturačních údajů, na které vystavím fakturu za konzultaci se splatností 7 dní.
Na vybrané platformě se ve smluvený čas potkáme a probereme témata, která aktuálně řešíte.
Pokud využijeme Google Meet, můžeme se na začátku schůzky domluvit, že z ní pořídíme nahrávku, ke které se budete moct kdykoliv vrátit.
Potkáme se online, nebo offline?
Konzultace většinou poskytuji online. Z mé zkušenosti je to tak nejlepší, a to minimálně ze dvou důvodů:
Skoro vždycky řešíme něco v účtu a při online konzultaci se nemusíme mačkat u jedné obrazovky.
Nemusíme složitě koordinovat, kde se společně potkáme. Na konzultaci se můžete připojit z pohodlí vašeho home office, nebo z jakéhokoli jiného místa, kde zrovna pracujete.
Pokud preferujete offline setkání v Praze, je to určitě možné. Počítejte ale prosím, že osobní setkání je časově náročnější a tím pádem dražší. Navíc jsem často na cestách, takže pokud na konzultaci spěcháte, určitě sáhněte po online variantě.
Kolik to stojí?
Varianta
Délka
Cena
online
60 minut
2 800 Kč*
offline
60 minut
4 000 Kč*
Zvýhodněné balíčky
Pokud předpokládáte, že využijete víc konzultací, můžete si předplatit jeden ze zvýhodněných balíčků:
3 konzultace = 7 400 Kč* (ušetříte 1 000 Kč)
5 konzultací = 12 000 Kč* (ušetříte 2 000 Kč)
Balíčky se dají využít pouze pro online konzultace.
Marketingu se věnuji přes 5 let. Z toho se víc než 4 roky soustředím na správu reklam na sociálních sítích.
Mám širší perspektivu. Za první rok v marketingu jsem si vyzkoušela různé disciplíny, včetně budování procesů na pozici PR managera v softwarové firmě.
Budete mi rozumět. Odbornost výkladu a míru detailu vždycky přizpůsobím vašim aktuálním znalostem. Z konzultace budete odcházet s jasnou představou, co dělat dál.
Průběžně se vzdělávám. Absolvovala jsem několik školení od jednoho z nejlepších specialistů na reklamu na Facebooku v Česku, Honzy Bartoše. Vzdělávám se i v dalších disciplínách, které se mé práce týkají.
3 důvody, proč si konzultaci objednat
1
Vím, co se děje. Sociální sítě a jejich reklamu nejen konzultuji, ale také jsem v nich každý den ponořená, když nastavuji reklamy svým klientům. Pokud se tedy cokoli změní, neunikne mi to.
2
Ušetřím vám čas (= peníze). Během 60minutové konzultace dokážeme vyřešit to, co byste sami „googlili“ možná několik hodin.
3
Znám ty správné lidi. Pokud z informací od vás zjistím, že vám s daným tématem nepomůžu, konzultaci zrušíme a odkážu vás na někoho, kdo je v tom fundovanější.